Σύντομοι οδηγοί χρήσης για δημιουργούς μαθήματος



Start

   Βιντεοσκοπημένα Σεμινάρια (έκδοση 2.7)

Σεμινάριο βασικής χρήσης του elearning.auth.gr

Αφορά στην εκμάθηση χρήσης των βασικών εργαλείων για τη δημιουργία και τον εμπλουτισμό ενός μαθήματος

Προβολή βιντεοσκοπημένου σεμιναρίου

Σεμινάριο για τη Κατάθεση Εργασιών

Σεμινάριο για τη δημιουργία και διαχείριση ανάθεσης εργασιών (Assignments), τη διαχείριση του συνολικού βαθμολογίου μαθήματος και τον έλεγχο λογοκλοπής (χρήση Ephorus)

Προβολή βιντεοσκοπημένου σεμιναρίου

Σεμινάριο για τα Online test-Quiz

Σεμινάριο για τη δημιουργία και διαχείριση on line test (Quiz) και τη διαχείριση του βαθμολογίου των on line tests

Προβολή βιντεοσκοπημένου σεμιναρίου

Δημιουργία Μαθήματος

Αίτηση Δημιουργίας Νέου Μαθήματος

Κάθε μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας μπορεί να ζητήσει τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού μαθήματος με έναν από τους εξής τρόπους:

  • 1ος τρόπος: Αφού πραγματοποιήσετε είσοδο στην πλατφόρμα elearning.auth.gr επιλέξτε «Αίτηση δημιουργίας νέου μαθήματος» και στη συνέχεια «Make a request». Στη συνέχεια συμπληρώστε την online αίτηση.
  • 2ος τρόπος: Συμπληρώστε την αίτηση που θα βρείτε μέσω της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης στο σύνδεσμο http://www.lib.auth.gr/el/node/1482/

Μετά τη συμπλήρωση της αίτησης η υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μαθημάτων δημιουργεί άμεσα τη σελίδα του μαθήματος και σας ενημερώνει σχετικά με απαντητικό e-mail.

Εγγραφή / διαχείριση φοιτητών

Γενικές πληροφορίες

Η πρόσβαση στο περιεχόμενο των ηλεκτρονικών μαθημάτων του elearning.auth.gr είναι επιτρεπτή μόνο για τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Α.Π.Θ. καθώς και για επιλεγμένους εξωτερικούς χρήστες (π.χ. για μαθήματα της δομής «Δια Βίου», προγράμματα σπουδών σε συνεργασία με άλλους φορείς, σεμιναριακά μαθήματα κ.ά.)

Για μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών του Α.Π.Θ. οι διδάσκοντες μπορούν να επιλέξουν έναν από τους παρακάτω τρόπους πρόσβασης για τους φοιτητές τους :

  • Ελεύθερη πρόσβαση. Με αυτή την επιλογή μπορούν να δουν το αναρτημένο υλικό όλοι όσοι διαθέτουν Ιδρυματικό λογαριασμό ΑΠΘ χωρίς όμως να εγγράφονται στο μάθημα. Έτσι δεν θα μπορούν να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες του μαθήματος όπως η κατάθεση εργασιών, συμμετοχή σε on line quiz, forums κ.ά., ούτε να χρησιμοποιήσουν τα επικοινωνιακά εργαλεία του μαθήματος (π.χ. email). Επιπλέον, οι διδάσκοντες του μαθήματος δεν μπορούν να γνωρίζουν ποιοι βλέπουν το μάθημά τους καθώς τα στοιχεία των επισκεπτών δεν καταγράφονται.
  • Σύνδεση με την ηλεκτρονική τάξη της Γραμματείας. Με αυτή την επιλογή πρόσβαση στο αναρτημένο υλικό θα έχουν μόνο όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα στη Γραμματεία.
  • Αυτο-εγγραφή. Με αυτή την επιλογή μπορεί οποιοσδήποτε έχει Ιδρυματικό λογαριασμό Α.Π.Θ. να έχει πρόσβαση στο μάθημα αφού αυτοεγγραφεί. Έτσι τα στοιχεία του θα είναι διαθέσιμα στο διδάσκοντα μέσω της λίστας των εγγεγραμμένων χρηστών του μαθήματος.
  • Αυτο-εγγραφή με κωδικό πρόσβασης. Με αυτή την επιλογή μπορεί να αυτοεγγραφεί κανείς μόνον εάν γνωρίζει τον κωδικό πρόσβασης που έχει θέσει ο διδάσκοντας του μαθήματος (και με την προϋπόθεση να είναι κάτοχος Ιδρυματικού λογαριασμού Α.Π.Θ.).
  • Εγγραφή φοιτητών από την Υπηρεσία μας. Σε αυτή την περίπτωση ο διδάσκοντας μπορεί να στείλει στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μαθημάτων ένα αρχείο excel με τρεις στήλες: Επώνυμο, Όνομα, email για τους φοιτητές που επιθυμεί να εγγραφούν στο μάθημά του. Η Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μαθημάτων ολοκληρώνει την εγγραφή τους και αποστέλλει σχετικά ενημερωτικά emails. Η επιλογή αυτή χρησιμοποιείται κυρίως για μαθήματα με εξωτερικούς χρήστες (χωρίς Ιδρυματικό email) όπως για παράδειγμα τα μαθήματα της δομής Δια Βίου.

Αυτοεγγραφή φοιτητών στο μάθημά σας

Αυτοεγγραφή φοιτητών στο μάθημά σας (αρχείο pdf)

Βασικός σχεδιασμός μαθήματος

Πώς να διαχειριστείτε τις ενότητες του μαθήματος

Πώς να διαχειριστείτε τις ενότητες του μαθήματος (αρχείο pdf)

Προσθήκη περιεχομένου

Πώς να ανεβάσετε ένα αρχείο

Πώς να ανεβάσετε ένα αρχείο (αρχείο pdf)

Πώς να δημιουργήσετε φάκελο

Πώς να δημιουργήσετε φάκελο (αρχείο pdf)

Πώς να προσθέσετε υπερσύνδεσμο

Πώς να προσθέσετε υπερσύνδεσμο (αρχείο pdf)

Πώς να δημιουργήσετε ένα βιβλίο

Πώς να δημιουργήσετε ένα βιβλίο (αρχείο pdf)

Πώς να δημιουργήσετε ένα λεξικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα λεξικό (αρχείο pdf)

Πώς να δημιουργήσετε ένα wiki

Πώς να δημιουργήσετε ένα wiki (αρχείο pdf)

Προσθήκη & Διαχείριση εργασιών

Πώς να αναθέσετε και να βαθμολογήσετε εργασίες

Πώς να αναθέσετε και να βαθμολογήσετε εργασίες (αρχείο pdf)

Πώς να κατεβάσετε τις εργασίες των φοιτητών στον υπολογιστή σας

Πώς να κατεβάσετε τις εργασίες των φοιτητών στον υπολογιστή σας (αρχείο pdf)

Βαθμολόγιο

Πώς να κατεβάσετε το βαθμολόγιο στον υπολογιστή σας

Πώς να κατεβάσετε το βαθμολόγιο στον υπολογιστή σας (αρχείο pdf)

Προσθήκη επικοινωνιακών εργαλείων

Πώς να στείλετε email

Πώς να στείλετε email (αρχείο pdf)

Πώς να δημιουργήσετε forums

Πώς να δημιουργήσετε forums (αρχείο pdf)

Ημερολόγιο ηλεκτρονικού μαθήματος

Πώς να διαχειριστείτε το ημερολόγιο

Πώς να διαχειριστείτε το ημερολόγιο (αρχείο pdf)

Γενικές Πληροφορίες



Start

Elearning.auth.gr

Τι είναι το elearning.auth.gr

Στο δικτυακό τόπο elearning.auth.gr φιλοξενείται η ενοποιημένη ιδρυματική πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), η οποία απευθύνεται στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του ιδρύματος.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων που μπορεί να υποστηρίξει όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στοχεύει να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την παραδοσιακή δια ζώσης διδασκαλία.

Επιπλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου αποτελεσματικά και για τη διεξαγωγή μαθημάτων της δομής «Δια Βίου» εκπαίδευσης ή άλλων παρόμοιων εκπαιδευτικών δράσεων.

Βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης αποτελούν:

  • Διάθεση εκπαιδευτικού υλικού
  • Ανάθεση και υποβολή εργασιών
  • Έλεγχος εργασιών για λογοκλοπή
  • Οργάνωση online τεστ
  • Οργάνωση διάφορων τύπων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων όπως forum, wiki, blog
  • Αξιολόγηση της συμμετοχής των φοιτητών στις διάφορες δραστηριότητες
  • Δημιουργία ανακοινώσεων και μαζική αποστολή αυτών στους φοιτητές
  • Διεξαγωγή σύγχρονων τηλεδιασκέψεων μέσω του συστήματος BigBlueButton

Η υλοποίηση της υπηρεσίας βασίζεται, από το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, στην πλατφόρμα του Moodle και έκτοτε υποστηρίζεται από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης και το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Επικοινωνία

Στοιχεία Επικοινωνίας


Σεμινάρια χρήσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Moodle
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.